Fikrlar
Jason Pi
Jason Pi 25 daqiqa oldin
Can you get banned? Also can I please join ill do what ever xx
Jack Fuller
Jack Fuller 2 soat oldin
shame its not free i got a whole -12 to my name
Darío Álvarez
Darío Álvarez 2 soat oldin
Must to be kiddding
James Haviland
James Haviland 3 soat oldin
Tried for two hours its fake not real at all
James Haviland
James Haviland 3 soat oldin
Fake
James Haviland
James Haviland 3 soat oldin
Its photoshopped guys dont bother
Abbe
Abbe 5 soat oldin
Check Twitter dms
ASAP Detox
ASAP Detox 5 soat oldin
Anyone wanna show me?
Magic X1
Magic X1 6 soat oldin
so pretty much if you say “Hi Wanna play” and they commit suicide there’s a chance you get in trouble
Swifty Gamer
Swifty Gamer 7 soat oldin
Esp hacks enabled
Colin Ribaya
Colin Ribaya 8 soat oldin
It doesn’t work anymore I don’t think so
The Roys
The Roys 10 daqiqa oldin
@xLegehnd I think u need to change settings to tap to pick up stuff not hold, then you’ll be able to pick up guns. My mate had hold set and he couldn’t pick up guns I had tap and I could pick them up fine
xLegehnd
xLegehnd 7 soat oldin
Gotta keep spamming the swap button when you do it & im sure if they did they would’ve mentioned it in patch notes
Keonestep
Keonestep 8 soat oldin
Ayyyy my glitch getting famouss
Rambo Chapman
Rambo Chapman 3 soat oldin
It don’t work losers
xLegehnd
xLegehnd 8 soat oldin
You are the GOAT 🐐 this glitch is sick bro 🙏
Colin Ribaya
Colin Ribaya 8 soat oldin
Can you do this with a starting pistol in solos I’m pretty sure
Colin Ribaya
Colin Ribaya 8 soat oldin
This shit actually works damn
James Haviland
James Haviland 3 soat oldin
Its photoshopped and fake guys dont waste your time trust
xLegehnd
xLegehnd 8 soat oldin
Yeah its a crazy glitch wayyy better then the stim glitch! & you can get a bruen blueprint as well
J.R. Hudnall
J.R. Hudnall 9 soat oldin
Its pronounced D Machina
oxTGF
oxTGF 10 soat oldin
❤️
Javi Rodriguez
Javi Rodriguez 10 soat oldin
Nice video brother 💪💪💪 love ur content keep going can i add u on psn 👀👀👀
Elimzx
Elimzx 11 soat oldin
You can I get a invite to that modded regiment
yokyle 4356
yokyle 4356 11 soat oldin
Nice that cool can't wait to get this 😎
xLegehnd
xLegehnd 11 soat oldin
Got a insane easy wins glitch for warzone tomorrow unlimited gas mask is back!
Anonymous Musician
Anonymous Musician 11 soat oldin
Holy shit
Swifty Gamer
Swifty Gamer 11 soat oldin
Do you accept people to be regiment officers so they can help out your regiment?
Mrwiid Reacts
Mrwiid Reacts 11 soat oldin
Just gained a new sub good shii fam
xLegehnd
xLegehnd 11 soat oldin
Thank you bro Stay healthy stay active! 🙏🙏🙏
Cerry
Cerry 12 soat oldin
Why is he pronouncing maschine like that lmao its pronounced “machine uh”
xLegehnd
xLegehnd 11 soat oldin
Oh well at least the name of the main Easter egg was revealed
sickcarnagerequiem
sickcarnagerequiem 11 soat oldin
Right that bothered me too lol. And Die is pronounced as (Dee) as it is German
F B I
F B I 12 soat oldin
Hey, if you didn’t know- Dead Ops 3 and Firebase Z are other Zombies Maps coming.
xLegehnd
xLegehnd 11 soat oldin
It’s gonna be great I’ll be streaming all these 3 modes when the game releases!
F B I
F B I 12 soat oldin
@xLegehnd yeah, I got high hopes for both campaign and zombies.
xLegehnd
xLegehnd 12 soat oldin
Dead ops arcade 3 is gonna be sick that’s a different game mode cus there’s a trophy for it & die maschine & firebase z are the two zombies maps for launch
Jonathan Rivera
Jonathan Rivera 12 soat oldin
Momma back I don’t think that’s for die machine it’s for maybe dead ops arcade
xLegehnd
xLegehnd 12 soat oldin
Closing the rift would be die maschine there’s always a main Easter egg and I’m sure firebase z will have one as well too I wanna see the cutscene already for it 😩
Elimzx
Elimzx 13 soat oldin
Can I get a invite to the Regiment
Elimzx
Elimzx 11 soat oldin
I dm you in insta
xLegehnd
xLegehnd 11 soat oldin
Dm me on one of my socials in the description
prancerboy _
prancerboy _ 13 soat oldin
I hope Treyarch adds Hidden Challenges to unlock secret characters and possibly weapons or variants for completing a certain amount of hidden challenges tied to a character. Sledgehammer did this in WW2 zombies and they also worked on this game for a bit before Treyarch got involved as well in zombies we play as operators so this could be a thing and hoping it does.
prancerboy _
prancerboy _ 11 soat oldin
@xLegehnd Yeah I hope you actually would get something other than a calling card like an operator or weapon camo. I completed every Bo4 Dark Ops in zombies and some I spent weeks to my entire play time of bo4 to unlock and didn't get anything other than a calling card. I even completed all the gauntlets without any strikes and only got stickers so if games modes like these are returning and dark ops are returning please have better rewards to incentivize people to challenge themselves to unlock them. And also please be a super ee.
xLegehnd
xLegehnd 11 soat oldin
Dark ops challenges are returning as well!
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
🚨 **SPOILER ALERT** 🚨 SEAL THE DEAL EASTER EGG FOUND IN ZOMBIES FOR BLACK OPS COLD WAR WE HAVE TO CLOSE RHE RIFT!!
Swifty Gamer
Swifty Gamer 13 soat oldin
Nice video
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
Thank you bro appreciate you 😎🤟
SpiritualGirl _
SpiritualGirl _ 13 soat oldin
FIRST 🙏😊❤️ wifey
Na Parker
Na Parker 13 soat oldin
First
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
This is crazy we finally are getting some news for die maschine 😩
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
TELL ME WHAT YOU THINK OF SEEING THE ACHIEVEMENTS/TROPHIES BEING REVEALED! COMMENT DOWN BELOW
Keonestep
Keonestep 16 soat oldin
Only plunder lmal
xLegehnd
xLegehnd 16 soat oldin
You can’t switch classes in regular battle Royale only plunder it’s pretty op with the spotter scope glitch
dannyboi024 `
dannyboi024 ` 17 soat oldin
Does this still work bro?
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
Yes dm me on discord or any of my socials if you’re any a whole account with Damascus
Bryan Gonzalez
Bryan Gonzalez 19 soat oldin
Well fawk
Vnyty
Vnyty 20 soat oldin
check your ig bro
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
Got you bro been super busy today so many dms 😩
Javi Rodriguez
Javi Rodriguez 22 soat oldin
Can u do more Glitches for mw like dlc guns ?
Javi Rodriguez
Javi Rodriguez 12 soat oldin
@xLegehnd i mean if u think tha they works cuz i see some other videos that dont work cuz ive tried lool i thout it was fake or some xp glitch dont work i guess i dont know
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
What do you mean by this bro? but whatever it is I got some crazy glitches coming soon!
i!i!i!i!i!i!i!
i!i!i!i!i!i!i! 23 soat oldin
This gives me a feeling that Sony tries to kick us out from PS4 so we’ll go and buy PS5.
Requide !
Requide ! Kun oldin
check fb brow
Requide !
Requide ! Soat oldin
@xLegehnd good luck brother, i don't want to bother you much then, just to know how to join your clan tag, my name on facebook is aziz ben osman i sent you a private message as soon as you are available send me a message in return, otherwise good luck with your children have a good day
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
Got you been super busy today with my kids 😩
Immortal Babylon
Immortal Babylon Kun oldin
They should fix their shit and give us a 50$ psn store credit 😤
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
No bs lmao more like give us the normal party chats back & 100$ make sure to subscribe if new bro 🙏
user 69
user 69 Kun oldin
It fucked up my console Had To Initialize it
user 69
user 69 6 soat oldin
@xLegehnd I Can't Explain But That Was The Only Option.
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
Damn bruh what happened
Freaky Favs
Freaky Favs Kun oldin
whats the size of the new update in warzone 1.18
Outlaw GamingYT
Outlaw GamingYT Kun oldin
The thing is how are we going to update it? Or, maybe it will automatically update or just come in out of nowhere.
reggie gimmix
reggie gimmix Kun oldin
It's laggy and crashes my console often and also browsing menus sticks for at least 30 seconds etc... really bad firmware update. This is the only time I've had issues with an update. I also had issues with my audio not working then locking up in the party menu ...had to power off twice before audio would work on my controller. Im looking to backdate the firware to previous one. They need to fix it as console is struggling to even work properly. My PRo is only 1 year old this month and is only used by myself at weekends. Sort it soon SONY.
ApocalypseGZ
ApocalypseGZ 2 kun oldin
I'll be so behind on getting ps5 just because of inventory...cash in hand.
Mason Barber
Mason Barber 2 kun oldin
I looking forward to playing it
xLegehnd
xLegehnd 13 soat oldin
Sameeee I’m getting this only to use share factory so all my gaming videos will be 4K 1080p so zombie glitches for Cold War will be super good quality I cannot wait any longer!
Bxmpz Loves U
Bxmpz Loves U 2 kun oldin
plot twist, its his gameplay
Gary Russo
Gary Russo 2 kun oldin
So everything I own on ps4 I can transfer and play my useless games once more can't wait to see them in the high definition soon at least I'm hoping
Gary Russo
Gary Russo 2 kun oldin
@xLegehnd exactly
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Basically and I’m so glad they did that I was bouta say it’s gonna be forever trying to transfer data to the Ps5 all they need to do is stop the records of voice chats & bring back community events & fix the party chats 😩
yendri1
yendri1 2 kun oldin
😳
yendri1
yendri1 2 kun oldin
@xLegehnd 😎
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
It’s getting time im bouta get one when it comes all videos will be in 4K now 😩😩
IntesityGaming
IntesityGaming 2 kun oldin
First
IntesityGaming
IntesityGaming 2 kun oldin
@xLegehnd ofc
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
You getting it ??
Rezan Gul
Rezan Gul 2 kun oldin
Thats sick
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Right I was like damn Travis Scott partnered by Sony big move!
TheSoulsEnd
TheSoulsEnd 2 kun oldin
Can ps4 players play with ps5?
TheSoulsEnd
TheSoulsEnd 2 kun oldin
@xLegehnd yay :)
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Yes we will be able to play doesn’t matter what console your on :) ima definitely be looking for some UNLIMITED XP TIER SKIP AFK glitch in this game mode for sure!
TheSoulsEnd
TheSoulsEnd 2 kun oldin
Yea thank god finally
Choky tube
Choky tube 2 kun oldin
Game pass brooo XBOX X BRO HELLO BRO
mrORMZBY
mrORMZBY 2 kun oldin
Legenhdary
Team EVO Surf Casters
Team EVO Surf Casters 2 kun oldin
Sweet! Gonna try this out. Still trying to do the three gun glitch I don’t understand it
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
It’s really easy idk why people keep saying it’s clickbait when all you need to do is get a spotter scope drop both of your weapons on the ground and while aiming in with the scope grab both of the weapons & start seeing your enemies far away with red boxes I think thats some type of wallhack ya know bro? try this out though it’s op we’ll play tonight for sure and do this ima stream
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
SMASH THE LIKE BUTTON IF YOUR READY FOR BOCW ZOMBIES!
Liam Ellis
Liam Ellis 2 kun oldin
Where’s the glitch?
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
All you do is get a spotter scope from looting crates then drop both of your weapons on the ground then after doing that aim in with the spotter scope and grab both of the 2 weapons and your good
Mistake Here
Mistake Here 2 kun oldin
Howdy 🤠
TMHD Axis
TMHD Axis 2 kun oldin
What up
TMHD Axis
TMHD Axis 2 kun oldin
Great
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Yooo wassup axis how are you doing today!
Jelly 880868
Jelly 880868 2 kun oldin
Yo
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Yoo wassup bro!
rebelsoldier284
rebelsoldier284 2 kun oldin
The thing that disturbs me is this update *and* the ToS is that things like 'hate speech' are now punishable offenses. So now, paired with this recording tool, I see this thing being ridiculously abused. I'm not saying their aren't legitimately toxic people. But I don't understand what was wrong with people blocking people who were harassing them. Block, report and go about your game. But this sets a really dangerous precedent. This is being done in the name of safety, and I get that. But if we're willing to accept being recorded and possibly reported for making a crude joke or voicing an unpopular opinion without our knowledge, what else will we agree to?
TMG Rambo
TMG Rambo 2 kun oldin
On the cool tho aint nobody prolly gone play this game mode like that if its only 2 players
Damian Rodriguez
Damian Rodriguez 2 kun oldin
Do you know how to fix the issue where I cant ad ons??
TMG Rambo
TMG Rambo 2 kun oldin
once again Xbox proves to yall they cant compete with Playstation ! See yall on the game mode once the next call of duty after Cold War is about to drop. lol Fuck Xbox!
Hassan Williams
Hassan Williams 2 kun oldin
Will this get you banned?
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Nah but if you want one dm me on my socials in description 👌
The Rookie cop
The Rookie cop 2 kun oldin
I'm sorry, but NOTHING HAS BEEN FIXED! if anything its just been made worse!
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
It’s be honest either 8.00 8.05 or 8.10 be the last ps4 update before Ps5 releases next month
SkullCrusher 1450
SkullCrusher 1450 2 kun oldin
Pre order
TryHRDagain7
TryHRDagain7 2 kun oldin
How do you get it
TryHRDagain7
TryHRDagain7 Kun oldin
@xLegehnd oh then I get them thx man
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Gotta pre order the game digitally
Naj A
Naj A 2 kun oldin
can i get an inv?
Lawrence Jacobs
Lawrence Jacobs 2 kun oldin
Got all 16 items and no Pumpkin Punisher blueprint!!!!!
Triple X God
Triple X God 2 kun oldin
Wait ps4 gets it first too?
Triple X God
Triple X God 2 kun oldin
@Luke Fulton completely agree
Luke Fulton
Luke Fulton 2 kun oldin
@Triple X God Ima just go play bo2 town with the boys if they gonna wall me off from this. Town will always be superior
Triple X God
Triple X God 2 kun oldin
@xLegehnd yo it's for ps4 and ps5 they changed the title to clarify and other platforms wouldn't get it till November 2021 it's lit 😂
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Ps5 only which sucks & im not sure if it’s going to be on ps4 since it’s a exclusive but it could be though
prancerboy _
prancerboy _ 2 kun oldin
PlayStation with the exclusives again. Rip Xbox and PC until next year Nov 1st 2021 😂😂
marshall branin
marshall branin 2 kun oldin
Luckily it looks like a low effort mode like last year. Still sucks for our xbox/pc counterparts though. Still, I appreciate activision trying to make it suck less
TMG Rambo
TMG Rambo 2 kun oldin
🤣🤣🤣 and they say Xbox is better. They quiet as a church house mouse now.
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Lmao modern warfare all over again 😂
Swifty Gamer
Swifty Gamer 2 kun oldin
First
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
This is gonna be sick!
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
ONSLAUGHT GAME MODE COMING TO BLACK OPS COLD WAR SMASH THAT LIKE BUTTON! 🙏😎
Death
Death 2 kun oldin
Parents are responsible for what their kids get involved with on PS4 not us or Sony. You cannot force ppl to get along nor should you use Orwellian bullshit to monitor what you the player does. Btw Sony can listen in on your device anytime they want including recording you out of chat. To say they won't because Sony claims they won't is very stupid thinking. Btw Sony and Microsoft is working with China in order to spy on you the user.
thedirkse
thedirkse 2 kun oldin
Someone tried on PlayStation?
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
I did this on ps4 & it works on pc & Xbox!
Killu666minatii
Killu666minatii 2 kun oldin
Patched bro
xLegehnd
xLegehnd 2 kun oldin
Yeah I know I got another method coming!
TheInternetVillain
TheInternetVillain 2 kun oldin
I had my psn account banned, while my brother was playing fortnite on it. First off I don't play FN my self in fact I hate the game I think its very boring. But because my brother received a ban on that stupid game my whole PSN account got squashed and I lost over $2000 worth of games I paid for from the digital store. The fact they took away content I paid for because on an ingame ban... fuck all I can say is I hope someone in the USA who has some money will start a class action lawsuit against Sony, no company should have the right to take away digital content you paid for! Thats like buying a physical game from Gamestop than having an employee break into your house and rob all your games because your account recieved a possible unjustified ban by a butt hurt sjw kid on fortnite. I swear the entitlement in people today makes me want to go out chicken hunting.
Sv VIP3R
Sv VIP3R 2 kun oldin
Bro I want the camo so bad I have a pc u tryna help me bro